2017 április 29, szombat

Balance Preview Mod - 2016 tavaszán

Elöljáróban következzen néhány tudnivaló a Balance Preview Mod-ról. Ezt a modot a nagyobb patchek előtt adja ki a Relic Entertainment. Általában 1-2 héttel előtte érkezik és a cég Steam Workshop fájljai között megtalálható. A mod pontosan úgy működik, mint bármely más a Workshopban megtalálható összes többi közül. A mod csak a következő patch változásaival tér el az eredeti játéktól. Tesztelni Automatch-ben nem lehet, csak Custom Game-ben, esetleg nyílttá tenni a játékot. A letöltése nagyon egyszerű, úgy lehetséges, mint bármely más. Megkeresed a modot, amikor kiteszik -> Feliratkozol rá (Subscribe) -> Belépsz a játékba -> Indítasz egy Custom Game-et

 

 

Egy gyors megemlítés"miragefla" játékostársunkhoz az ehhez a balanszfrissítéshez való hozzájárulása miatt.

Megjegyzés

Az alább jelzett változások természete miatt, ez a balansz mod ütemezve van, hogy az elkövetkezendő néhány hétben fusson, azzal a céllal hogy alaposan leteszteljük, érvényesítsük és elég visszajelzést gyűjtsünk mielőtt bármilyen végső döntés születne. Ebből adódóan, nagyon fotos megjegyezni, hogy ezeknek a változásoknak egy része (főként a „Tesztelés” alatt lévők) alapos érvényítést szükségel, mielőtt figyelembe vesszük a jelöltek alapjátékba integrálását.

Balansz célok

Stratégiai sokszínűség növelése

Azzal a céllal, hogy növeljük a CoH 2 jelenlegi stratégiai sokszínűségét, az alábbi változások azért lettek kitalálva, hogy növeljék a frakciók közötti különbségeket úgy, hogy az egységek életképességét növeljük, alkotva ezzel változatos lehetőségeket a gyártási sorrendre tekintve és a frakciókat egymáshoz képest versenyképessé tenni. Így majd változatosabb és életképesebb stratégiák jönnek létre a játékosoknak különböző ügyességi szinteken.

Meccsek játékmenetének elvárásai a kivitelezéshez (Életminőség)

Jelenleg rengeteg játékmeneti kivitelezés van, amely passzol a játékosok elvárásaihoz és bizonyos szintű frusztrációt okoz a játékosbázison belül. Az alábbi változások közül néhányat alább kiemeltünk, azzal a céllal, hogy kijavítsuk ezeket a kivitelezéseket egy elfogadható szintre, mint például a „rossz” RNG eltüntetését és néhány egység/képesség árának megváltoztatása, amelyek el vannak állítódva.

Közösségalapú visszajelzési teszt

Számos változás van alább, amely beletartozik a „Tesztelés” kategóriába. Ezek a változások a hosszú ideje tartó közösségi visszajelzéseknek és kéréseknek köszönhető, amelyek többé-kevésbé magukba foglalnak drasztikus változtatásokat a játékmenetbe, ha bekerülnek. Az ezekkel a változtatásokkal címkézett részek a legesélytelenebbek arra, hogy a játékba kerülnek, de ez a mod azért van, hogy egy alapot nyújtson ezeknek a teszteknek azért, hogy megállapíthassuk, hogy a változások életképesek-e és ha igen milyen jól teljesítenek.

Általános

Nehéztankok

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a nehéztankok oldalba támadásának kockázata túl nagy a hátsó páncéljuknak köszönhetően. Azzal, hogy segítsünk kiegyenlíteni a kockázatot a jutalommal szemben, csökkentjük a hátsó páncélzatot minden a játékban szereplő nehéztankon.

• Szovjet IS-2 hátsó páncélzat csökkentve 205-ről 160-ra
• Wehrmacht Tiger & Tiger Ace hátsó páncélzat csökkentve 180-ról 140-re
• Wehrmacht Elefant hátsó páncélzat csökkentve 150-ről 110-re
• OKW Jagdtiger hátsó páncélzat csökkentve 150-ről 110-re
• OKW King Tiger hátsó páncélzat csökkentve 225-ről 150-re

Aknák (Általános rendeltetésű és Teller)

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Gyakran láttuk, hogy az aknák megölnek teljes életerővel rendelkező egységeket, amikor egy ház bejárati pontjai elé lettek telepítve, vagy megbénítottak ellenséges tankokat. Úgy éreztük, hogy az aknák túl eredményesek voltak ahhoz képest, hogy milyen olcsón lehetett lerakni őket, ezért az általános rendeltetésű aknák sebzését csökkentjük gyalogság ellen azért, hogy ne tudjanak megölni teljes életerővel rendelkező egységeket. A Teller aknáktól elvesszük a kritikus motorsérülést ugyanezen okokból. Ezek a változások egyensúlyba hozzák a telepítési árukat azzal a jutalommal, amikor egy ellenséges egység aknába ütközik.

• Engine Destroy Critical elvéve a Teller aknáktól
• 35%-át sebzi a teljes sebzésnek gyalogság ellen (70 sebzés) és minden esetben 10 életerőn hagyva a teljes életerővel rendelkező gyalogsági egység tagjait. (Általános rendeltetésű)
• Földhöz szögezi (suppress) a csapatokat, amelyek aknákra lépnek. (Általános rendeltetésű)

Földhöz szögezés

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy túl könnyű volt megrohamozni egy földhöz szögező egységet és egyszerűen gránátot dobni rá, hogy kiüsse a HMG csapatot. Ez nem egy szándékos ellenlépés volt, és így a földhöz szögezés ezentúl csökkenteni fogja a gránátképességek hatótávját.

• Ha az egység földhöz van szögezve minden gránát, amely nem csapda (gyalogsági AT gránát, stb.) 33%-al kisebb hatótávval rendelkezik.

AT ágyú, PIAT, Bazooka, Panzerschreck

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Hogy enyhítsük az effekteket, amelyeket néhány zavaró RNG okozott, amikor egy AT fegyver gyalogságra lőtt, úgy döntöttünk, hogy csökkentjük a sebzését ezeknek a fegyvereknek gyalogság ellen. Ezzel megakadályozzuk, hogy a teljes életerővel rendelkező modelleket lelövöldözzék.

• Gyalogság elleni sebzés 25%-ra csökkentve a rendes sebzésnek.

Snipers

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a mesterlövészek, még akkor is, amikor pozíción kívül kapták el, túl tartósak voltak. Szintén akartuk, hogy a mesterlövészpuskák mindig a maximum időt használják célzáskor és a fegyver lehűlési idejét tekintve. Ezek a fegyverek nem fognak többé gyorsabban lőni, amennyivel a célpont közelebb kerül.

• Célpont mérete 1-ről 1.15-re.
• Fegyver lehűlési ideje, és minden célzási idő mindig a maximum ideig tart és normalizálva van minden távolságra. Ez azt jelenti, hogy a mesterlövészek nem lőnek gyorsabban, amennyivel közelebb van a célpont.

Lepattanó kábító kritikusok

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Néhány nehéztank rendelkezett egy rendkívül ritka kritikussal, amely elkábította az ellenséges páncélost egy lepattanó lövéssel. Úgy éreztük, hogy ez egy frusztráló RNG tényező, amelyet el kell távolítani a játékból.

• Lepattanó kritikusok elvéve a nehéztankoktól

Alap gyalogság/Kis csapatfegyverek éledési helyei
Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy kisebb csapatfegyvereknek és alap gyalogsági egységeknek engedélyezni, hogy az építési épületükből éledjenek, segíthet enyhén felgyorsítani kezdeti összecsapásokat és lehetővé tesz jelentőségteljes elhelyezést a bázisépületeknek szovjet, wehrmacht és OKW frakciók részére.

• Minden általános gyalogsági csapat és csapatfegyver mostantól abból az épületből éled le, amelyben gyártani lehet, a térképen kívüli érkezés helyett.


Szovjetek

T-34/76

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a T-34/76 alulteljesít és szüksége van néhány javításra, hogy jobban bírjon a gyalogság ellen.

• A tank testében lévő géppuska sorozatlövésének időtartama megváltoztava 2/1-ről 2/2-re.
• A tank testében lévő géppuska pontossága növelve 0.3/0.35/0.4-ről 0.4/0.45/0.5-re.
• Koaxiális géppuska sorozatlövésének időtartama megváltoztatva 3/2-ről 3/3-ra.
• Koaxiális géppuska pontossága növelve 0.28/0.33/0.38-ról 0.38/0.43/0.48-ra.
• Koaxiális géppuska sebzése 4-ről 8-ra növelve.
• Fő fegyver újratöltése 6.2/6.8-ról 6.1-re.
• Manpower ára 300-ról 280-ra.

SU-85

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Azt láttuk, hogy a szovjeteknek parancsnokokra kellett támaszkodnia különben nagyon nehezen tudtak megküzdeni a neheztankokkal. Enyhén javítani akartunk a SU-85-ön, hogy erősebb legyen nehéztankok ellen, amíg kicsit gyengébb legyen az oldalba támadó páncélosokkal szemben.

• Pontosság 0.05/0.0375/0.25-ről 0.055/0.045/0.04-re
• Átütés 200/190/180-ról 240/230/220-ra
• Újratöltés növelve 3.8/4.2-ről 5.4-re.
• Célpont mérete csökkentve 22-ről 18-ra.
• Fordulási sebessége 20-ról 22-re.
• Ára növelve 340 manpowerről és 120 üzemanyagról 350 manpowerre és 130 üzemanyagra.
• 2. szintű veterán módosító (-30% újratöltés) lecserélve +30% fő fegyver átütésre.

IS-2

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Megváltoztattuk, hogy felzárkózzon a többi páncélossal és enyhén növeljük az átütését, hogy jobban tudjon a nehezebb ellenfelekkel bírni.

• Szórási értékek szabályozva, hogy egyezzen a többi járművel.
• Átütés növelve 250/220/190-ről 250/230/210-re.

Trip-Wire Flare Mine

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Szabályoztuk az aknát, hogy megelőzzük az 1 találatos pusztításokat teljes életerőn. Főként azért, hogy megelőzzük, az egységek megölését, amikor elhagyják az épületeket. A lerakási idejét csökkentettük és az akna mostantól sebez, hogy mindezt kompenzáljuk.

• Sebzés 0-ról 20-ra.
• Mostantól kis robbanóanyagnak minősül.
• Ezentúl nem garantál veszteséget.
• Lerakási ideje 9.5-ről 7.5-re.

Szovjet mesterlövész

Életminőség

Fejlesztői vélemények: A szovjet mesterlövész rendelkezett a legalacsonyabb életerővel az összes mesterlövész között. Amiért növeljük a mesterlövészek méretét, újraállítottuk a szovjet mesterlövész életét, hogy kompenzáljuk ezt.

• Életerő növelve 48-ról 64-re.

RPG 43 AT gránát

Életminőség

Fejlesztői vélemények: A képesség jelenlegi animációs ideje kínosan hosszú volt, így aztán csökkentettük az animáció idejét, hogy enyhítsünk a problémán.

• Animáció ideje csökkentve 0.25 s-ről 0.125 s-re.

Penal Battalion

Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Mi kipróbálunk, egy kissé radikálisabb dolgot is. Amiért a Special Rifle Command épület AT hiányban szenved, adni akarunk a Penal Battalion egységeknek egy összpontosított szerepet, hogy hivatott gyalogság elleni egység legyen.

• SVT pontossága növelve .7/.65/.45-re
• SVT sebzése 8-ról 10-re.
• Fegyver lehűlési ideje és célzási idő újraállítva.
• Egység árának növekedése 300 manpowerre 270 manpowerről.
• Erősítés ideje 4.5-ről 5.4-re. Építési idő 27 s-ről 32-re.
• Lángszóró fejlesztés mostantól ad 3 PPSh-41-et, hogy a fegyverek jobban egyhangban legyenek a lángszóróval.
• Lángszóró ár 60 lőszerről 90-re és átnevezve „Assault Package”-re.
• Lángszóró elejtési aránya 33%-ról 10%-ra csökkentve, azért, mert a PPSh-41-ek amiket a fejlesztéssel kap az egység, beleszámítanak a fegyverhelyekbe (slot).
• „Tripwire Flare” megváltoztatva „To The Last Man!”-ra. Ez egy passzív képesség, amely növeli az erejét az egységek, ahogy a tagok elesnek a harcban. A módosítók +4% pontosság, -2% fegyver lehűlési idő, -3% kapott pontosság minden elesett tag után.


USF

57mm ATG

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Azzal a céllal, hogy az 57mm AT ágyút felzárkóztassuk a többi frakció AT ágyújához azonos szintekben, növeljük az alap átütését, hogy javítsuk a teljesítményét amikor nem használ AP tölteteket. „Take Aim” képességet időzített képességgé váltottuk, hogy tükrözze az erejét. Pontossága megváltoztatva, hogy egyezzen a többi AT ágyúval.

• Átütés növelve 140/125/115-ről 150/140/130-ra.
• „Take Aim!” mostantól időzített képesség. Aktív 20 s, 60 s újratöltés.
• Pontosság növelve 0.05/0.0425/0.03-ról 0.055/0.05/0.04-re

M2HB HMG Team

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Növeltük az átütését, hogy életképesebb megoldás legyen a könnyű járművek ellen, szintén azért, hogy jobban különbözzön a többi HMG-től a későbbi érkezése miatt. Mi szintén adni akartunk egy elrettentő egységet könnyű járművek ellen azoknak a játékosoknak, akik a Lieutenant épülete irányába mennek anélkül, hogy befektessenek bazookába. Bónusz átütést kap bizonyos járművek ellen, hogy biztosítsuk, hogy a .50 cal mindenféleképpen képes legyen károkat okozni ezeknek az egységeknek, de ne azonnal elpusztítsa a többi könnyű járművet.

• M2HB .50cal HMG átütés növelve 3/2/1-ről 7/6/5-re.
• Mostantól képes AP lövedékek használatára +25% sebzésért és +10 átütésért.

M36 Jackson

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Növeltük a látótávját, hogy az M36 képes legyen kihasználni a nagy támadási távolságát, felfedje és levadássza az ellenséges páncélosokat anélkül, hogy tovább növelnénk a tűzerejét.

• Látótáv 35-ről 45-re.

M8 Motor Carriage

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy az M8 HMC alulteljesít és enyhe karakterisztikai javításokat kapott, hogy javítsunk a túlélési esélyein és hatékonyságán. A területi sebzés leesése közepes-messzi távolságokra csökkentve lett, hogy javítsuk az M8 sebzésének kiosztását olyan egységek ellen, amelyeket a lövedékei nem találnak el mivel a sebzés leesése túlságosan durva volt feltéve, hogy a közepes-messzi távon a lövedékek sebzésének leesése 2 méterre volt állítva (értsd: az M8 területi sebzése közepes-messzi eddig 2 méteren belül sebzett, mostantól nagyobb körön belül fog)

• Területi sebzés módosító közepes távra 0.15-ről 0.25-re
• Területi sebzés módosító messzi távra 0.05-ről 0.10-re
• Építési idő 80 s-ről 50-re.
• Életerő 320-ról 400-ra.

Major

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Jelentősen fellendítettük a tüzérségi képesség erejét és csökkentettük az árát, hogy adjunk az USF-nek néhány alapból is elérhető tüzérséget, hogy segítsen megtörni az ellenséges egységek és épületek koncentrációját. Az újratöltési idő növelve, hogy kompenzáljon és egyezzen a többi tüzérségi egységgel.

• Tüzérség késleltetése csökkentve 7 s-ről 5.5-re.
• Lövedékek száma 3-ról 6-ra.
• Időleges késleltetés 2 lövedék között minimum és maximum 2-re állítva.
• 2. szintű veterán bónusz: tüzérségi késleltetés csökkentve 7 s-ről 5-re.
• 2. szintű veterán bónusz: lövedékek száma 5-ről 9-re.
• 2. szintű veterán bónusz: időleges késleltetés 2 lövedék között minimum és maximum 1.75-re állítva.
• Tüzérség ára 120 lőszerről 60-ra csökkentve.
• Újratöltési idő 60 s-ről 90-re.
• Hatótáv csökkentve 85-ről 60-ra.

Captain

Tesztelés

Fejlesztői vélemények: A Captain egység egy könnyen elérhető, könnyű AT-val rendelkező egységet adott az USF-nek, ezzel a Captain-t a legértékesebb tisztté téve a játékban. Megpróbáljuk elvenni a bazookákat a Captain-től, hogy lehetővé tegyük a könnyű járművek játékát effektívebbé tenni. „On Me!” képesség mostantól nem nyújt földhöz szögezés elleni immunitást, hogy megakadályozzuk az MG-k vagy földhöz szögező platformok figyelmen kívül hagyását, de ugyanúgy megtöri a földhöz szögezést, ideálissá téve az egységek kiszabadítását a földhöz szögezésből.

The Captain squad gave USF a very easy access to light Anti-Tank and made the Captain the most valuable officer in the game. We want to try removing the Bazookas on the Captain squad to allow for light vehicle play to be more effective.
On Me! no longer provides suppression resistance to prevent negation of MGs or suppression based platforms, but will break suppression making it ideal for getting units out of suppression or beaking pin status.

• Mostantól nem jön ingyen Bazookákkal. Vagy fel kell vennie a weapon rackből vagy meg kell vásárolni rá a fejlesztést 80 lőszerért.
• „On Me!” mostantól nem nyújt földhöz szegezés ellen immunitást a képesség ideje alatt, de ugyanúgy megszünteti azt.

60mm Mortar

Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Az USF játékosok számára adni akartunk egy egységet, amely képes a házakba helyezett katonákkal leszámolni és mobil füstfelhőket képezzen a gránátok kinyitása nélkül és változatossá tegye az USF építési sorrendjeit.

• M1 60mm Mortar hozzáadva az USF kezdőépülethez.

WEHRMACHT

251 Flame Half-Track

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Enyhe változtatásokat vezettünk be a lángszóró célidejében, hogy a jármű jobban ki tudja használni a maximum lőtávját, csökkentettük az árát, hogy megfizethetőbb legyen és egyensúlyba hozzuk a teljesítményével. Szintén csökkentettünk az épületekben elhelyezett egységek elleni sebzésen, hogy elkerüljük, hogy a jármű azonnal megölje az állomásozó katonákat.

• Fejlesztés ára 120 lőszerről 90-re csökkentve.
• Készenléti célidő 1.5-ről 1-re.
• Lángszóró sebzés módosító épületekben tartózkodó egységek ellen 1.25-ről 1-re.
• 3. szintű veterán bónusz: fegyver lehűlési idő bónusz a lángszórót is érinti.

Support Armour Korp

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Support Armour Korp túl drága volt, a többi frakció Tier 3 épületéhez képest és szüksége volt egy minimális árcsökkentésre, hogy jobban megfizethető legyen.

• Ár csökkentve 260 manpowerről és 75 üzemanyagról 240 manpowerre és 60 üzemanyagra.

Brummbar

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: A nehézkes mozgása miatt, a Brummbar gyakran akad meg a világban elhelyezett tárgyakban. Úgy döntöttünk, hogy ennek a járműnek nehéz taposást adunk, hogy javítsuk az útkeresését és manőverezhetőbbé tegyük. Az újratöltési időt normalizáltuk, hogy következetes legyen és a területi sebzését szabályoztuk, hogy következetes legyen mert a sebzése gyorsan leesik 2 méter után. Hogy igazodjon ezekhez a változásokhoz, az ára frissítve lett, hogy felzárkóztassuk a jelenlegi teljesítményével.

Due to its clunky movement, the Brummbar would often get blocked against world objects. We decided to give this vehicle Heavy Crush to improve pathfinding and make it more maneuverable. Reload time standardized to make it more consistent and AOE has been adjusted to improve consistency as the damage quickly drops off by 2 meters. To adjust for these changes. resource costs have been updated to bring it in line with its current performance.

• Ár csökkentve 470 manpowerről és 160 üzemanyagról 420 manpowerre és 150 üzemanyagra.
• Újratöltés normalizálva 7.5/9-ről 8.25-re.
• Területi sebzés módosító közepes távra növelve 0.15-ről 0.3-ra.
• Közepes taposás megváltoztava nehéz taposásra.
• Veterán szintek követelményei 2740/5480/10960-ról 2040/4080/8160-ra.

Heavy Panzer Korp

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Heavy Panzer Korp túl drága volt, az épületben található egységek árát tekintve.

• Ár csökkentve 260 manpowerről és 75 üzemanyagról 200 manpowerre és 50 üzemanyagra.

Panzer IV Command Tank

Életminőség

Fejlesztői vélemények: A Panzer IV Command Tank túlságosan tartós volt, mert megkapta a bónuszokat a saját aurájából. Hogy sebezhetőbbé tegyük, a tank mostantól nem kapja meg a védelmi bónuszokat a saját aurájából.

• Ezentúl nem kapja meg a saját aurájának bónuszait.

Pioneers

Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Annak ellenére, hogy a Wehrmacht képes lövészárkokat építeni, ez nem olyan rugalmas formája a nehéz (zöld) fedezéknek mint például a homokzsák. Hogy növeljük a frakció nehéz fedezékeinek lehetőségeit, a Pioneer egységek ezentúl képesek lesznek homokzsákokat építeni.

• Mostantól képesek homokzsákok építésére.


OKW

Battlegroup Headquarters

Stratégiai sokszínűség || Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A Battlegroup HQ mostantól nem érkezik felcserekkel együtt, ezért meg kell venniük őket fejlesztésként. Most, hogy az OKW teljes nyersanyagbevételt kap és hogy felzárkóztassuk a többi frakció közé, ez a fejlesztés minimális mértékű üzemanyagba kerül.

• Felcsereket mostantól meg kell venni, mint egy fejlesztést. 100 manpower és 15 üzemanyag.

Mechanized Headquarters

Stratégiai sokszínűség || Tesztelés

Fejlesztői vélemények:  Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A Mechanized HQ mostantól nem érkezik javító mérnökökkel együtt, ezért meg kell venniük őket fejlesztésként. Most, hogy az OKW teljes nyersanyagbevételt kap és hogy felzárkóztassuk a többi frakció közé, ez a fejlesztés minimális mértékű üzemanyagba kerül.

• Javító mérnököket mostantól meg kell venni, mint egy fejlesztést. 100 manpower és 15 üzemanyag.

Volksgrenadier

Stratégiai sokszínűség || Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. Egy kísérlettel, hogy megtörjük a Volksgrenadier blobokat, elvesszük a Panzerschreck fejlesztést. Egy csomag cseréli le, amely növeli a gyalogság elleni képességeiket közeli-közepes távolságon miközben továbbra is fenntart bizonyos szintű AT képességeket, hogy a páncélosokat megbénítsák amelyek az AT ágyúk mögé rohannak be. Amíg a fejlesztés nem olyan erőteljes, hogy el lehessen vele indulni, ők jelentős teljesítménynövelésre tesznek szert, ahogy veterán szinteket kapnak, amelyeknek rengeteg támadó bónuszai vannak.

• Panzerschreck fejlesztés eltávolítva.
• StG 44 Package hozzáadva. Az egység számára 2 db StG 44-et biztosít, amely javítja a közeli-közepes távolságú harcot 60 lőszerért cserébe.
• Panzerfaust képesség hozzáadva, amely azután válik elérhetővé amint egy teherautó felépül. (Panzerfaust pontosan úgy működik mint a Wehrmacht Grenadier egységnél)

MG34 HMG Team

Stratégiai sokszínűség || Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A közösség hangot adott a véleményének, mert úgy érzik hogy az OKW-nak szüksége van egy földhöz szögező platformra, hogy az ellenséges blobokkal elbánjon, de szintén legyen egy további választási lehetősége, minthogy mindig Volksgrenadier tömegeket gyártson. Hogy kiküszöböljük a problémát megnöveltük az MG 34 pontosságát, hogy javítsuk a sebzését célpontok ellen minden távolságon és csökkentsük a fegyverének lehűlési idejét, hogy növeljük a sebzéskiosztást, amikor több célpontot tart egyszerre tűz alatt. Az MG 34 mostantól alapból az OKW fegyverarzenáljában lesznek. A parancsnokok által használt behívó képességet lecseréltük az erősebb MG 42-re.

• Közepes távra pontosság növelve 0.41-ről 0.5-re.
• Pontosság messzi távra 0.14-ről 0.28-ra.
• Fegyver lehűlési ideje 2.5/3-ról 1.75/2.5-re.
• Elérhető a kezdőépületben, de szükséges egy Battlegroup H.Q. vagy Mechanized H.Q.

MG 42 HMG Team

Stratégiai sokszínűség || Tesztelés

Fejlesztői vélemények: Leváltja a doktrinákban található MG 34-est.

• MG 42 lecserélő az MG 34-est behívó képességet.

BRITISH FORCES

Kezdő nyersanyagok

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: A britek korai játéka gyakran nagyon nehézzé vált a gyalogságuk magas ára miatt. Növeltük a kezdő manpowert, hogy egyezzen a többi frakcióval és valamennyire kompenzáljon a kezdeti játékban az egységek magas manpower ára miatt.

• Kezdő manpower 290-ről 340-re növelve.

Universal Carrier

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy az Universal Carrier nem volt túlságosan életképes választás, ezért néhány igazítást végzünk. Megkapja az önjavítást alap képességként szóval mostantól nem szükséges egy mérnök, hogy meg lehessen javítani. Tartósabbá tettük egy fejlesztés megvételével és jelentős javításokat végeztünk a Vickers K-n.

• Ár növelve 210 manpowerről 260 manpowerre.
• Vickers K lőtáv 35-ről 40-re.
• Fegyver lehűlési ideje 1.5/2.0-ről 1.25/1.5-re
• Sorozatlövés ideje és tűzgyorsaság normalizálva 1-re minden távolságon a Vickers K számára.
• Életerő 40-el növelve, amikor fejlesztve van Vickers K-val vagy lángszóróval.
• Alapból rendelkezik önjavítással.

Counter Battery

Stratégiai sokszínűség || Életminőség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a „Counter Battery” nem volt jól kiegyensúlyozva és némi finomhangolásra volt szüksége, hogy egyensúlyba hozzuk a többi tüzérségi lehetőséggel. Arra akartuk ösztönözni a játékosokat, hogy döntő játékmeneti elhatározásai legyenek, amikor ennek a képességnek a használata nem járt semmilyen kockázattal.

• Mostantól időzített képesség. 45 s aktív, 90 s újratöltés.
• Ára 30 lőszer.

Land Mattress

Stratégiai sokszínűség || Életminőség

Fejlesztői vélemények: A hatékonyságának alapján, mi úgy éreztük, hogy ez az egység túl korán behívható. Hogy felzárkóztassuk a többi olyan tüzérséghez, amely bizonyos parancsnokoknál található növeltük a behívásához szükséges CP számát.

• CP követelmények 5 pontról 8-ra növelve.

Sexton

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy érezzük, hogy a Sexton a britek legjobban alulteljesítő egysége. Ebből adódóan a Sexton teljesítményén javítva növeltük az egység területi sebzését, a kilőtt lövedékek számát és kicsit gyorsabb tüzelést biztosítottunk neki.

• Területi sebzés növelve 1/0.15/0.05-ről 1/0.25/0.1-re.
• Lövések között eltelő idő 4.67 s-ről 3.125-re. 
• Zárótűz lövedékeinek száma 5-ről 8-ra.

Firefly

Stratégiai sokszínűség

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a fő fegyver újratöltése sértette az egység teljesítményét és a Tulip rakéták képessége felesleges volt a tank ágyújával szemben. Hogy kompenzáljuk, csökkentettük az újratöltést a fő fegyveren és megváltoztattuk a Tulip rakéták szerepét egy ideiglenes csapdára.

• Újratöltés 10 s-ről 8-ra.
• Tulip rakéták sebzése 240-ről 120-ra.
• Tulip rakéták átütés esetén megvakítják és elkábítják a tankot 2.5 s-re. (Jármű látótáv 0-ra csökken 8 s-ig)
• Tulip rakéta képesség használatának ára 100-ról 80 lőszerre.
• Tulip újratöltési ideje 120 s-ről 80-ra.

Infantry Section (mindkét variáns)

Életminőség

Fejlesztői vélemények:  Az „Artillery Flares” képesség rövid eldobási távjának köszönhetően egy egység gyakran helyezte magát kockázatos helyzetekbe, amikor ezt a képességet próbálta használni. Hogy jobban egyezzen az ára és a jutalom, ami az eldobásából származik, enyhén növeltük a képesség eldobásának távját, ezért szándékolt célponttól messzebb lehet eldobni. Az „Infantry Section” egységek gyorsabban szereztek veterán szinteket, mint a többi alap gyalogsági egység ezért enyhén növeljük a veterán szintekhez szükséges tapasztalati pontokat.

• „Artillery flare” hatótáv növelve 20-ról 35-re.
• Veterán szintek követelményei 480/960/1920-ról 560/1120/2240-re.

Tank Hunter Infantry Section

Életminőség

Fejlesztői vélemények: A HEAT gránát sebzése alulteljesített és azt akartuk, hogy felzárkóztassuk a többi gyalogsági AT képességekhez.

• „Heat Grenade” sebzése 50-ről 100-ra.

Sniper

Életminőség

Fejlesztői vélemények: Az „Artillery Flares” képesség rövid eldobási távjának köszönhetően egy egység gyakran helyezte magát kockázatos helyzetekbe, amikor ezt a képességet próbálta használni. Hogy jobban egyezzen az ára és a jutalom, ami az eldobásából származik, enyhén növeltük a képesség eldobásának távját, ezért szándékolt célponttól messzebb lehet eldobni.

• „Artillery flare” hatótáv 30-ról 45-re.

Online harcosok

Az oldalon 0 tagok online.
Az oldalon 16 vendég online.

Szárnysegéd

Vendégként nem elérhető!

Friss hozzászólások

Megnéztem, szerintem jól játszottál, elején én...
2017.márc..08. 08:48:35
Kíváncsi vagyok este meglesem, én is USAval...
2017.márc..07. 12:18:52
Egy újabb 1v1 es repi most usaval egy igen...
2017.márc..03. 18:58:55
Megnéztem ma a repy-t jó kis meccs volt....
2017.febr..23. 14:35:44
Mostanában elég kevés időm van játszani meg a...
2017.febr..22. 12:42:52