2017 június 25, vasárnap

2016 Június 21 balansz frissítés

 

Egy gyors köszönetnyilvánítás "miragefla" játékostársunknak a balanszfrissítéshez való hozzájárulása miatt. Szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki részt vett és visszajelzést küldött a balansz elkészítése folyamán.



Balansz célok

 

Stratégiai sokszínűség növelése

Annak érdekében, hogy növeljük a CoH 2 stratégiai sokszínűségét, az alábbi változásokat alakítottuk ki, hogy növeljék a frakciók közötti különbségeket úgy, hogy az egységek életképességét növeljük, így létrehozva egy változatos lehetőségeket a gyártási sorrendben. Így sikerült a frakciókat egymáshoz képest versenyképessé tenni. Így majd változatosabb és életképesebb stratégiák jönnek létre a játékosoknak különböző ügyességi szintjein.

Meccsek játékmenetének elvárásai (Életminőség)

Jelenleg rengeteg játékmeneti kivitelezés van, amely passzol a játékosok elvárásaihoz és bizonyos szintű frusztrációt okoz a játékosbázison belül. Az alábbi változások közül néhányat kiemeltünk, azzal a céllal, hogy kijavítsuk ezeket egy elfogadható szintre, mint például a „rossz” RNG eltüntetése és néhány egység/képesség árának megváltoztatása, amelyek jelenleg nem megfelelőek..

Általános

 

Nehéztankok

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a nehéztankok oldalba támadásának kockázata túl nagy a hátsó páncéljuknak köszönhetően. Azzal, hogy segítsünk kiegyenlíteni a kockázatot a jutalommal szemben, csökkentjük a hátsó páncélzatot minden a játékban szereplő nehéztankon.

  • Szovjet IS-2 hátsó páncélzat csökkentve 205-ről 160-ra

  • Wehrmacht Tiger & Tiger Ace hátsó páncélzat csökkentve 180-ról 140-re

  • Wehrmacht Elefant hátsó páncélzat csökkentve 150-ről 110-re

  • OKW Jagdtiger hátsó páncélzat csökkentve 150-ről 110-re

  • OKW King Tiger hátsó páncélzat csökkentve 225-ről 150-re

  • Brit Comet tank hátsó páncélzat csökkentve 180-ról 130-ra

Aknák (Általános rendeltetésű és Teller)

Fejlesztői vélemények: Gyakran láttuk, hogy az aknák megölnek teljes életerővel rendelkező egységeket, amikor egy ház bejárati pontjai elé lettek telepítve, vagy megbénítottak ellenséges tankokat. A Balance Preview modban kipróbáltuk az aknák sebzésének csökkentését, hogy legyűrjük ezt a problémát, de ez az aknákat túl gyengévé tette. Meg akartuk tartani az elégedettséget a néhány veszteség iránt az osztagok teljes kiütése nélkül, ezért mi biztosítottuk, hogy az aknák mindenképpen megölnek néhány modult az osztagban, de nem az egész osztaggal végeznek. Szintén eltávolítjuk az összes motor és lánctörő kritikusokat az összes aknáról. Ezek a változások egyensúlyba hozzák a telepítési árukat azzal a jutalommal, amikor egy ellenséges egység aknára fut.

    • Szovjet TM-35 aknák sebzése növelve 80-ra
    • Szovjet TM-35 aknák mostantól maximum 1 tagnak okozhatnak sérülést az osztagban
    • Minden más általános rendeltetésű akna maximum 2 tagnak okoz sérülést az osztagban
    • Elnyomja (suppression) az osztagokat amelyeket akna sebez meg (Általános rendeltetésű)
  • Motor kiütés és lánctörő kritikus elvéve az összes aknától

Véletlenszerű motorsérülés

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük a motorsérülésnek mindig egy külső tevékenység hatására kell történnie nem pedig véletlenszerűen egy kritikusokkal teli táblázaton keresztül. Elvesszük a véletlenszerű motor kritikusokat, hogy ne 5% életerő felett történjenek. A motorsérülés mostantól csak 5% életerő alatt történik aknáktól és néhány képességtől amelyek mindig motorsérülést okoznak.

  • Véletlenszerű motorsérülés kritikus elvéve az 5% életerő felett lévő járművektől

Földhöz szögezés

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy túl könnyű volt megrohamozni egy földhöz szögező egységet és egyszerűen gránátot dobni rá, hogy kiüsse a HMG csapatot. Ez nem egy szándékos ellenlépés volt, és így a földhöz szögezés ezentúl csökkenteni fogja a gránátképességek hatótávját.

  • Ha az egység földhöz van szögezve minden gránát, amely nem csapda (gyalogsági AT gránát, stb.) 33%-al kisebb hatótávval rendelkezik.

AT ágyú, PIAT, Bazooka, Panzerschreck

Fejlesztői vélemények: Hogy enyhítsük az effekteket, amelyeket néhány zavaró RNG okozott, amikor egy AT fegyver gyalogságra lőtt, úgy döntöttünk, hogy csökkentjük a sebzését ezeknek a fegyvereknek gyalogság ellen. Ezzel megakadályozzuk, hogy a teljes életerővel rendelkező modelleket lelövöldözzék.

• Gyalogság elleni sebzés 25%-ra csökkentve a rendes sebzésnek.

Mesterlövészek

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a mesterlövészek, még akkor is, amikor pozíción kívül kapták el, túl tartósak voltak. Szintén akartuk, hogy a mesterlövészpuskák mindig a maximum időt használják célzáskor és a fegyver lehűlési idejét tekintve. Ezek a fegyverek nem fognak többé gyorsabban lőni, amennyivel a célpont közelebb kerül.

    • Célpont mérete 1-ről 1.15-re.
  • Fegyver lehűlési ideje, és minden célzási idő mindig a maximum ideig tart és normalizálva van minden távolságra. Ez azt jelenti, hogy a mesterlövészek nem lőnek gyorsabban, amennyivel közelebb van a célpont.

Lepattanó kábító kritikusok

Fejlesztői vélemények: Néhány nehéztank rendelkezett egy rendkívül ritka kritikussal, amely elkábította az ellenséges páncélost egy lepattanó lövéssel. Úgy éreztük, hogy ez egy frusztráló RNG tényező, amelyet el kell távolítani a játékból.

  • Lepattanó kritikusok elvéve a nehéztankoktól

Alap gyalogság/Kis csapatfegyverek éledési helyei

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy kisebb csapatfegyvereknek és alap gyalogsági egységeknek engedélyezni, hogy az építési épületükből éledjenek, segíthet enyhén felgyorsítani kezdeti összecsapásokat és lehetővé tesz jelentőségteljes elhelyezést a bázisépületeknek szovjet, wehrmacht és OKW frakciók részére.

  • Minden általános gyalogsági csapat és csapatfegyver mostantól abból az épületből éled le, amelyben gyártani lehet, a térképen kívüli érkezés helyett.

Utolsó halott ember

Fejlesztői vélemények: A csapatfegyverek lövészei a legkisebb prioritást kapják, hogy célpontok legyenek. A játékosok még mindig támadhatják a lövészt elsőként, ha manuálisan kijelölik a lövész modulját, de automatikosan az egységek mindig a lövészt célozzák utoljára. Reméljük, hogy ez majd segít elkerülni a halál-körforgást, amikor a csapatfegyverek folyamatosan megpróbálják felvenni a fegyvert miközben visszavonulnak.

  • Csapatfegyver lövész célpont prioritás csökkentve

Intel Bulletinek

Fejlesztői vélemények: Néhány Bulletinen kis változtatást akartunk véghezvinni

    • Hetzer 57mostantól 50%-al gyorsabb fegyverújratöltést biztosít és a Flammpanzer 38-ra érvényes
    • Grim Reaper Toolmostantól a Sturmpioneerekre érvényes
    • Heavy Tank Production Imostantól a Tiger PzKpfw VI , IS-2, és Elefant behívás képességének lejárását csökkenti 50%-al
    • Artillery Production I mostantól a BM-13 Katyusha és Panzerwerfers 50%-al gyorsabban épül .
    • Artillery Production II mostantól a ML-20 152mm Gun-Howitzer és leFH 18 Artillery 50%-al gyorsabban készül el.
    • Anti-tank Gun Production I mostantól a Pak40, Pak43, és ZiS-3 Field Gunok 50%-al gyorsabban épülnek.
    • All over a London Darby! mostantól csökkenti a Churchill AVRE behívási képességének újratöltését 50%-al gyorsabban.
    • Boys will be Boys mostantól újratölti a mesterlövész Critical Shot képességét 25%-al gyorsabban.
    • Ready For Another Round újratölti a le.IG 18 Support Gun Barrage képességét 25%-al gyorsabban.
    • Area Denial mostantól újratölti az M8A1 Howitzer Motor Carriage barrage képességét 25%-al gyorsabban.
    • Mobile Bombardment újratölti az SdKfz 250/7 Mortar Half-track képességeit 25%-al gyorsabban.
    • Light Vehicle Production IIaz M5 Half-trackok és az SdKfz 251 Half-trackok 25%-al gyorsabban épülnek
    • Bigger is Betterújratölti a HM-38 120mm Mortar team behívási képességét 50%-al gyorsabban.
    • Search & No Recue!a 251/20 Infrared Halftrackok 75%-al gyorsabban épülnek.
    • … & Roll Out!újratölti az M3 Half-track behívásának képességét 50%-al gyorsabban.
  • Plow your way through!újratölti a 105mm Bulldozer Sherman behívásának képességét 50%-al gyorsabban.

Szovjetek

 

T-34/76

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a T-34/76 alulteljesít és szüksége van néhány javításra, hogy jobban bírjon a gyalogság ellen.

    • A tank testében lévő géppuska sorozatlövésének időtartama megváltoztava 2/1-ről 2/2-re.
    • A tank testében lévő géppuska pontossága növelve 0.3/0.35/0.4-ről 0.4/0.45/0.5-re.
    • A tank testében lévő géppuska lehűlési ideje csökkentve 5/5-ről 3/2-re.
    • Koaxiális géppuska sorozatlövésének időtartama megváltoztatva 3/2-ről 3/3-ra.
    • Koaxiális géppuska pontossága növelve 0.28/0.33/0.38-ról 0.43/0.48/0.53-ra.
    • Koaxiális géppuska lehűlésének ideje csökkentve 5/5-ről 3/2-re.
  • Fő fegyver újratöltése 6.2/6.8-ról 6.1-re.

SU-85

Fejlesztői vélemények: Azt láttuk, hogy a szovjeteknek parancsnokokra kellett támaszkodnia különben nagyon nehezen tudtak megküzdeni a neheztankokkal. Enyhén javítani akartunk a SU-85-ön, hogy erősebb legyen nehéztankok ellen, amíg kicsit gyengébb legyen az oldalba támadó páncélosokkal szemben.

    • Pontosság 0.05/0.0375/0.25-ről 0.055/0.045/0.04-re
    • Átütés 200/190/180-ról 240/230/220-ra
    • Újratöltés növelve 3.8/4.2-ről 5.4-re
    • Célpont mérete csökkentve 22-ről 18-ra
    • Fordulási sebessége 20-ról 22-re
    • Ára növelve 340 manpowerről és 120 üzemanyagról 350 manpowerre és 130 üzemanyagra
  • 2. szintű veterán módosító (-30% újratöltés) lecserélve +30% fő fegyver átütésre

IS-2

Fejlesztői vélemények: Megváltoztattuk, hogy felzárkózzon a többi páncélossal és enyhén növeljük az átütését, hogy jobban tudjon a nehezebb ellenfelekkel bírni.

    • Szórási értékek szabályozva, hogy egyezzen a többi járművel.
  • Átütés növelve 250/220/190-ről 250/230/210-re.

Trip-Wire Flare Mine

Fejlesztői vélemények: Szabályoztuk az aknát, hogy megelőzzük az 1 találatos pusztításokat teljes életerőn. Főként azért, hogy megelőzzük, az egységek megölését, amikor elhagyják az épületeket. A lerakási idejét csökkentettük és az akna mostantól sebez, hogy mindezt kompenzáljuk.

    • Sebzés 20-ról 80-ra
    • Mostantól kis robbanóanyagnak minősül
    • Csak 1 modulnak okoz sérülést az osztagban
  • Lerakási idő 9.5 s-ről 7.5 s-re

Szovjet mesterlövész

Fejlesztői vélemények: A szovjet mesterlövész rendelkezett a legalacsonyabb életerővel az összes mesterlövész között. Amiért növeljük a mesterlövészek méretét, újraállítottuk a szovjet mesterlövész életét, hogy kompenzáljuk ezt..

  • Életerő növelve 48-ról 64-re

RPG 43 AT Grenade

Fejlesztői vélemények: A képesség jelenlegi animációs ideje kínosan hosszú volt, így aztán csökkentettük az animáció idejét, hogy enyhítsünk a problémán.

  • Animáció ideje csökkentve 0.25 s-ről 0.125 s-re

Penal Battalion

Fejlesztői vélemények: A Special Rifle Command épület AT hiánya miatt, a Penal Battalionoknak egy fókuszáltabb szerepet adunk egy hivatott gyalogos elleni egységként.

    • SVT pontossága növelve .7/.65/.45-re
    • SVT sebzése 8-ról 10-re.
    • Fegyver lehűlési ideje és célzási idő újraállítva.
    • Egység árának növekedése 300 manpowerre 270 manpowerről.
    • Erősítés ideje 4.5-ről 5.4-re. Építési idő 27 s-ről 32-re.
  • „Tripwire Flare” megváltoztatva „To The Last Man!”-ra. Ez egy passzív képesség, amely növeli az erejét az egységek, ahogy a tagok elesnek a harcban. A módosítók +4% pontosság, -2% fegyver lehűlési idő, -3% kapott pontosság minden elesett tag után.



USF

57mm ATG

Fejlesztői vélemények: Azzal a céllal, hogy az 57mm AT ágyút felzárkóztassuk a többi frakció AT ágyújához azonos szintekben, növeljük az alap átütését, hogy javítsuk a teljesítményét amikor nem használ AP tölteteket. „Take Aim” képességet időzített képességgé váltottuk, hogy tükrözze az erejét. Pontossága megváltoztatva, hogy egyezzen a többi AT ágyúval.

    • Átütés növelve 140/125/115-ről 150/140/130-ra.
    • „Take Aim!” mostantól időzített képesség. Aktív 20 s, 60 s újratöltés.
  • Pontosság növelve 0.05/0.0425/0.03-ról 0.055/0.05/0.04-re

M2HB HMG Team

Fejlesztői vélemények: Növeltük az átütését, hogy életképesebb megoldás legyen a könnyű járművek ellen, szintén azért, hogy jobban különbözzön a többi HMG-től a későbbi érkezése miatt. Mi szintén adni akartunk egy elrettentő egységet könnyű járművek ellen azoknak a játékosoknak, akik a Lieutenant épülete irányába mennek anélkül, hogy befektessenek bazookába. Bónusz átütést kap bizonyos járművek ellen, hogy biztosítsuk, hogy a .50 cal mindenféleképpen képes legyen károkat okozni ezeknek az egységeknek, de ne azonnal elpusztítsa a többi könnyű járművet.

    • M2HB .50cal HMG átütés növelve 3/2/1-ről 7/6/5-re.
  • Mostantól képes AP lövedékek használatára +25% sebzésért és +10 átütésért.

M36 Jackson

Fejlesztői vélemények: Növeltük a látótávját, hogy az M36 képes legyen kihasználni a nagy támadási távolságát, felfedje és levadássza az ellenséges páncélosokat anélkül, hogy tovább növelnénk a tűzerejét.

    • Látóvát 35-ről 40-re
    • Tank gyorsulása növelve 2.5-ről 3-ra
  • 2. szintű veterán látótáv bónusz megváltoztatva 30%-ról +5-re

M8 Motor Carriage

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy az M8 HMC alulteljesít és enyhe karakterisztikai javításokat kapott, hogy javítsunk a túlélési esélyein és hatékonyságán. A területi sebzés leesése közepes-messzi távolságokra csökkentve lett, hogy javítsuk az M8 sebzésének kiosztását olyan egységek ellen, amelyeket a lövedékei nem találnak el mivel a sebzés leesése túlságosan durva volt feltéve, hogy a közepes-messzi távon a lövedékek sebzésének leesése 2 méterre volt állítva (értsd: az M8 területi sebzése közepes-messzi távon eddig 2 méteren belül sebzett, mostantól nagyobb körön belül fog).

    • Területi sebzés módosító közepes távra 0.15-ről 0.25-re
    • Területi sebzés módosító messzi távra 0.05-ről 0.10-re
    • Építési idő 80 s-ről 50-re
  • Életerő 320-ról 400-ra

Major

Fejlesztői vélemények: Jelentősen fellendítettük a tüzérségi képesség erejét és csökkentettük az árát, hogy adjunk az USF-nek néhány alapból is elérhető tüzérséget, hogy segítsen megtörni az ellenséges egységek és épületek koncentrációját. Az újratöltési idő növelve, hogy kompenzáljon és egyezzen a többi tüzérségi egységgel.

    • Tüzérség késleltetése csökkentve 7 s-ről 5.5-re.
    • Lövedékek száma 3-ról 6-ra.
    • Időleges késleltetés 2 lövedék között minimum és maximum 2-re állítva.
    • 2. szintű veterán bónusz: tüzérségi késleltetés csökkentve 7 s-ről 5-re.
    • 2. szintű veterán bónusz: lövedékek száma 5-ről 9-re és az időleges késleltetés a lövedékek között minimum és maximum 1.75-re állítva.
    • Tüzérség ára 120 lőszerről 60-ra csökkentve.
  • Újratöltési idő 60 s-ről 90-re.
  • Hatótáv csökkentve 85-ről 60-ra.

Captain

Fejlesztői vélemények: A Captain egység egy könnyen elérhető, könnyű AT-val rendelkező egységet adott az USF-nek, ezzel a Captain-t a legértékesebb tisztté téve a játékban. Megpróbáljuk elvenni a bazookákat a Captain-től, hogy lehetővé tegyük a könnyű járművek játékát effektívebbé tenni.

„On Me!” képesség mostantól nem nyújt földhöz szögezés elleni immunitást, hogy megakadályozzuk az MG-k vagy földhöz szögező platformok figyelmen kívül hagyását, de ugyanúgy megtöri a földhöz szögezést, ideálissá téve az egységek kiszabadítását a földhöz szögezésből.

    • Mostantól nem jön ingyen Bazookákkal. Mostantól lesz egy osztagfejlesztése, hogy 1 Bazookát vásároljon.
  • „On Me!” mostantól nem nyújt földhöz szegezés ellen immunitást a képesség ideje alatt, de ugyanúgy megszünteti azt. Többé nem hat a csapatfegyverekre.

M1 81mm Mortar

Fejlesztői vélemények: Az USF játékosok számára adni akartunk egy egységet, amely képes a házakba helyezett katonákkal leszámolni és mobil füstfelhőket képezzen a gránátok kinyitása nélkül és változatossá tegye az USF építési sorrendjeit.

.

  • M1 81mm Mortar hozzáadva az USF kezdőépülethez.

Sherman Bulldozer

Fejlesztői vélemények: Egy „hold fire” gombot adunk, hogy a Sherman Bulldozer ne tüzeljen olyan egységekre amelyekre nem szándékos.

  • „Hold Fire” képesség hozzáadva

WEHRMACHT

251 Flame Half-Track

Fejlesztői vélemények: Enyhe változtatásokat vezettünk be a lángszóró célidejében, hogy a jármű jobban ki tudja használni a maximum lőtávját, csökkentettük az árát, hogy megfizethetőbb legyen és egyensúlyba hozzuk a teljesítményével. Szintén csökkentettünk az épületekben elhelyezett egységek elleni sebzésen, hogy elkerüljük, hogy a jármű azonnal megölje az épületekben tartózkodó katonákat.

    • Fejlesztés ára 120 lőszerről 90-re csökkentve.
    • Készenléti célidő 1.5-ről 1-re.
    • Lángszóró sebzés módosító épületekben tartózkodó egységek ellen 1.25-ről 1-re.
  • 3. szintű veterán bónusz: fegyver lehűlési idő bónusz a lángszórót is érinti.

Support Armor Korp

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Support Armour Korp túl drága volt, a többi frakció Tier 3 épületéhez képest és szüksége volt egy minimális árcsökkentésre, hogy jobban megfizethető legyen.

  • Ár csökkentve 260 manpowerről és 75 üzemanyagról 240 manpowerre és 60 üzemanyagra.

Brummbar

Fejlesztői vélemények: A nehézkes mozgása miatt, a Brummbar gyakran akad meg a világban elhelyezett tárgyakban. Úgy döntöttünk, hogy ennek a járműnek nehéz taposást adunk, hogy javítsuk az útkeresését és manőverezhetőbbé tegyük. Az újratöltési időt normalizáltuk, hogy következetes legyen és a területi sebzését szabályoztuk, hogy következetes legyen mert a sebzése gyorsan leesik 2 méter után. Hogy igazodjon ezekhez a változásokhoz, az ára frissítve lett, hogy felzárkóztassuk a jelenlegi teljesítményével.

    • Ár csökkentve 470 manpowerről és 160 üzemanyagról 420 manpowerre és 150 üzemanyagra.
    • Újratöltés normalizálva 7.5/9-ről 8.25-re.
    • Területi sebzés módosító közepes távra növelve 0.15-ről 0.3-ra.
    • Közepes taposás megváltoztava nehéz taposásra.
    • Veterán szintek követelményei 2740/5480/10960-ról 2040/4080/8160-ra.
  • „Hold Fire” hozzáadva

Heavy Panzer Korp

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Heavy Panzer Korp túl drága volt, az épületben található egységek árát tekintve.

  • Ár csökkentve 260 manpowerről és 75 üzemanyagról 200 manpowerre és 50 üzemanyagra.

Panzer IV Command Tank

Fejlesztői vélemények: APanzer IV Command Tank túlságosan tartós volt, mert megkapta a bónuszokat a saját aurájából. Hogy sebezhetőbbé tegyük, a tank mostantól nem kapja meg a védelmi bónuszokat a saját aurájából.

  • Ezentúl nem kapja meg a saját aurájának bónuszait.

Pioneers

Fejlesztői vélemények: Annak ellenére, hogy a Wehrmacht képes lövészárkokat építeni, ez nem olyan rugalmas formája a nehéz (zöld) fedezéknek mint például a homokzsák. Hogy növeljük a frakció nehéz fedezékeinek lehetőségeit, a Pioneer egységek ezentúl képesek lesznek homokzsákokat építeni.

  • Mostantól képesek homokzsákok építésére.

Bundled Grenade (Panzergrenadierek)

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Bundled Grenadek túlságosan alulteljesítenek és nem valósítják meg a hozzájuk fűzőtt eredeti elvárásokat. Hogy növeljünk a teljesítményükön az alábbi dolgokon változtattunk.

    • Területi hatótáv 4-ről 5-re növelve
    • Területi hatótáv távolsága beállítva 3/2/1-ről 3.75/2.5/1.25-re
  • Sebzés növelve 120-ra

OKW

Battlegroup Headquarters

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A Battlegroup HQ mostantól nem érkezik felcserekkel együtt, ezért meg kell venniük őket fejlesztésként. Most, hogy az OKW teljes nyersanyagbevételt kap és hogy felzárkóztassuk a többi frakció közé, ez a fejlesztés minimális mértékű üzemanyagba kerül.

    • Felcsereket mostantól meg kell venni, mint egy fejlesztést. 100 manpower és 15 üzemanyag.
  • Felcserek gyógítási sebessége 5-ről 8-ra növelve.

Mechanized Headquarters

Fejlesztői vélemények:  Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A Mechanized HQ mostantól nem érkezik javító mérnökökkel együtt, ezért meg kell venniük őket fejlesztésként. Most, hogy az OKW teljes nyersanyagbevételt kap és hogy felzárkóztassuk a többi frakció közé, ez a fejlesztés minimális mértékű üzemanyagba kerül.

  • Javító mérnököket mostantól meg kell venni, mint egy fejlesztést. 100 manpower és 15 üzemanyag.

Volksgrenadier

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. Egy kísérlettel, hogy megtörjük a Volksgrenadier blobokat, elvesszük a Panzerschreck fejlesztést. Egy csomag cseréli le, amely növeli a gyalogság elleni képességeiket közeli-közepes távolságon miközben továbbra is fenntart bizonyos szintű AT képességeket, hogy a páncélosokat megbénítsák amelyek az AT ágyúk mögé rohannak be. Amíg a fejlesztés nem olyan erőteljes, hogy el lehessen vele indulni, ők jelentős teljesítménynövelésre tesznek szert, ahogy veterán szinteket kapnak, amelyeknek rengeteg támadó bónuszai vannak.

    • Panzerschreck fejlesztés eltávolítva.
    • StG 44 Package hozzáadva. Az egység számára 2 db StG 44-et biztosít, amely javítja a közeli-közepes távolságú harcot 60 lőszerért cserébe.
  • Panzerfaust képesség hozzáadva, amely azután válik elérhetővé amint egy teherautó felépül. (Panzerfaust pontosan úgy működik mint a Wehrmacht Grenadier egységnél)

MG34 HMG Team

Fejlesztői vélemények: Egy népszerű ötlet, amelyet a közösség fejezett ki. A közösség hangot adott a véleményének, mert úgy érzik hogy az OKW-nak szüksége van egy földhöz szögező platformra, hogy az ellenséges blobokkal elbánjon, de szintén legyen egy további választási lehetősége, minthogy mindig Volksgrenadier tömegeket gyártson. Hogy kiküszöböljük a problémát megnöveltük az MG 34 pontosságát, hogy javítsuk a sebzését célpontok ellen minden távolságon és csökkentsük a fegyverének lehűlési idejét, hogy növeljük a sebzéskiosztást, amikor több célpontot tart egyszerre tűz alatt. Az MG 34 mostantól alapból az OKW fegyverarzenáljában lesznek.

    • Közepes távra pontosság növelve 0.41-ről 0.5-re.
    • Pontosság messzi távra 0.14-ről 0.28-ra.
    • Fegyver lehűlési ideje 2.5/3-ról 1.75/2.5-re.
    • Cost increased from 210MP to 230MP
  • Elérhető a kezdőépületben, de szükséges egy Battlegroup H.Q. vagy Mechanized H.Q.

Fortification Doctrine

Fejlesztői vélemények: Lecseréli az MG 34-est a doktrínában.

  • MG34 behívás lecserélve LeFH 18 Artillery-re.

Luftwaffe Ground Forces Doctrine

Fejlesztői vélemények: Lecseréli az MG 34-est a doktrínában.

  • MG34 behívás lecserélve Reconnaissance Overflight-ra.

Goliath

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Goliath kiosztott sebzése emplacementek ellen túl alacsony volt. Ez egy túl nagy befektetésű, túl nagy kockázatú egység és úgy éreztük, hogy kifizetődőnek kéne lennie ha eléri a célpontját.

  • 5x-ös sebzés a Brit emplacementek ellen.

Raketenwerfer

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Raketenwerfert egy kicsit túl könnyű volt oldalba kerülni, ha egyszer felfedték. Enyhén növeljük a tüzelési szögét hogy segítsünk ezen a problémán.

  • Fegyver tüzelési szög növelve 60-ról 70-re.

Sturmpioneers

Fejlesztői vélemények:A Volksgrenadierektől a Panzerschreck elvételével boldogak vagyunk ahogy az OKW jelenleg játszható. Azonban észrevettük, hogy az OKW nehezen bírkózik meg az ellenséges páncélosokkal ha nincsenek nyersanyagelőnyben. A Panzerschrecket a Sturmpioneereknek adjuk hogy elbánjunk ezzel a problémával. .

  • Panzerschreck fejlesztés hozzáadva

Bundled Grenade (Fallschirmjagers and Obersoldaten)

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a Bundled Grenadek túlságosan alulteljesítenek és nem valósítják meg a hozzájuk fűzőtt eredeti elvárásokat. Hogy növeljünk a teljesítményükön az alábbi dolgokon változtattunk.

    • Területi hatótáv 4-ről 5-re növelve
    • Területi hatótáv távolsága beállítva 3/2/1-ről 3.75/2.5/1.25-re
  • Sebzés növelve 120-ra

Sturmtiger

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy az 50%-os esély arra, hogy elhagyják a járművet amikor 50% életerőn van túlságosan véletlenszerű és zavaró volt ezért elvesszük ezt a kritikust.

  • Elvesszük a kritikust ami a Sturmtiger elhagyásával jár 50% életerőn amikor megsérül.

BRITISH FORCES

Starting Resources

Fejlesztői vélemények: A britek korai játéka gyakran nagyon nehézzé vált a gyalogságuk magas ára miatt. Növeltük a kezdő manpowert, hogy egyezzen a többi frakcióval és valamennyire kompenzáljon a kezdeti játékban az egységek magas manpower ára miatt.

  • Kezdő manpower 290-ről 340-re növelve.

Universal Carrier

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy az Universal Carrier nem volt túlságosan életképes választás, ezért néhány igazítást végzünk. Megkapja az önjavítást alap képességként szóval mostantól nem szükséges egy mérnök, hogy meg lehessen javítani. Tartósabbá tettük egy fejlesztés megvételével és jelentős javításokat végeztünk a Vickers K-n.

    • Ár növelve 210 manpowerről 260 manpowerre.
    • Vickers K lőtáv 35-ről 40-re.
    • Fegyver lehűlési ideje 1.5/2.0-ről 1.25/1.5-re
    • Sorozatlövés ideje és tűzgyorsaság normalizálva 1-re minden távolságon a Vickers K számára.
    • Életerő 40-el növelve, amikor fejlesztve van Vickers K-val vagy lángszóróval.
  • Alapból rendelkezik önjavítással.

Counter Battery

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a „Counter Battery” nem volt jól kiegyensúlyozva és némi finomhangolásra volt szüksége, hogy egyensúlyba hozzuk a többi tüzérségi lehetőséggel. Arra akartuk ösztönözni a játékosokat, hogy döntő játékmeneti elhatározásai legyenek, amikor ennek a képességnek a használata nem járt semmilyen kockázattal.

    • Mostantól időzített képesség. 45 s aktív, 90 s újratöltés.
  • Ára 30 lőszer.

Land Mattress

Fejlesztői vélemények: A hatékonyságának alapján, mi úgy éreztük, hogy ez az egység túl korán behívható. Hogy felzárkóztassuk a többi olyan tüzérséghez, amely bizonyos parancsnokoknál található növeltük a behívásához szükséges CP számát. A White Phosphorus töltetek egy precíziós csapásmérő képesség volt a csapatfegyverek ellen, amit túl könnyen lehetett használni az alacsony szórási értékeknek köszönhetően.

    • CP követelmények 5 pontról 8-ra növelve.
    • Területi sebzés csökkentve 0.2/0.4/1-ről 0.1/0.25/1-re
    • White Phosphorus töltet szórási szöge növelve 5-ről 15-re
    • White Phosphorus töltet távolsági szórás maximuma növelve 10-ről 15-re
    • White Phosphorus töltet távolsági szórás tárgyat érő találatkor minimuma 0-ról 10-re
    • White Phosphorus töltet szórási kiegyenlítése csökkentve 0.8-ról 0.1-re
  • White Phosphorus töltet minimum dőlési szög csökkentve 25-ről 15-re

Sexton

Fejlesztői vélemények: Úgy érezzük, hogy a Sexton a britek legjobban alulteljesítő egysége. Ebből adódóan a Sexton teljesítményén javítva növeltük az egység területi sebzését, a kilőtt lövedékek számát és kicsit gyorsabb tüzelést biztosítottunk neki.

    • Területi sebzés növelve 1/0.15/0.05-ről 1/0.25/0.1-re.
    • Lövések között eltelő idő 4.67 s-ről 3.125-re. 
  • Zárótűz lövedékeinek száma 5-ről 8-ra.

Firefly

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük, hogy a fő fegyver újratöltése sértette az egység teljesítményét és a Tulip rakéták képessége felesleges volt a tank ágyújával szemben. Hogy kompenzáljuk, csökkentettük az újratöltést a fő fegyveren és megváltoztattuk a Tulip rakéták szerepét egy ideiglenes csapdára.

    • Újratöltés 10 s-ről 8-ra.
    • Tulip rakéták sebzése 240-ről 120-ra.
    • Tulip rakéták átütés esetén megvakítják és elkábítják a tankot 2.5 s-re. (Jármű látótáv 0-ra csökken 8 s-ig)
    • Tulip rakéta képesség használatának ára 100-ról 80 lőszerre.
  • Tulip újratöltési ideje 120 s-ről 80-ra.

Infantry Section (mindkét variáns)

Fejlesztői vélemények:  Az „Artillery Flares” képesség rövid eldobási távjának köszönhetően egy egység gyakran helyezte magát kockázatos helyzetekbe, amikor ezt a képességet próbálta használni. Hogy jobban egyezzen az ára és a jutalom, ami az eldobásából származik, enyhén növeltük a képesség eldobásának távját, ezért szándékolt célponttól messzebb lehet eldobni. Az „Infantry Section” egységek gyorsabban szereztek veterán szinteket, mint a többi alap gyalogsági egység ezért enyhén növeljük a veterán szintekhez szükséges tapasztalati pontokat.

    • „Artillery flare” hatótáv növelve 20-ról 30-ra.
  • Veterán szintek követelményei 480/960/1920-ról 560/1120/2240-re.

Tank Hunter Infantry Section

Fejlesztői vélemények: A HEAT gránát sebzése alulteljesített és azt akartuk, hogy felzárkóztassuk a többi gyalogsági AT képességekhez.

  • „Heat Grenade” sebzése 50-ről 100-ra.

Mesterlövész

Fejlesztői vélemények: Az „Artillery Flares” képesség rövid eldobási távjának köszönhetően egy egység gyakran helyezte magát kockázatos helyzetekbe, amikor ezt a képességet próbálta használni. Hogy jobban egyezzen az ára és a jutalom, ami az eldobásából származik, enyhén növeltük a képesség eldobásának távját, ezért szándékolt célponttól messzebb lehet eldobni.

„Artillery flare” hatótáv 30-ról 35-re.

Bofor QF 40mm “Suppressive Barrage” képesség

Fejlesztői vélemények: A Suppressive Barrage arra lett kitalálva, hogy egy fontos területet földhöz szögezés útján rövid időre lezárjon. Úgy találtuk, hogy túl könnyen öl meg teljes csapatfegyvereket az alacsony szórása és nagy területi sebzése miatt. A területi sebzés csökkentésével és nagyobb szórással, a játékosok elvárhatják ezt a képességet, hogy sokkal kevésbé öljenek meg teljes osztagokat, de egy nagy területen belül földhöz szögezzenek.

    • Suppressive Barrage fegyver területi sebzése csökkentve 5-ről 3-ra
    • Suppressive Barrage fegyver szórási szöge növelve 5-ről 15-re
  • Suppressive Barrage fegyver földhöz szögezés csökkentve 0.3-ról 0.2-re

Cromwell

Fejlesztői vélemények: A Cromwell mérete kisebb volt mint bármely másik közepes tanknak. Enyhén növeljük a méretének értékét, hogy egyezzen a többi közepes tankkal.

  • Célpont mérete növelve 18-ról 22-re

Churchill MK. VII Infantry Support Tank

Fejlesztői vélemények: Úgy éreztük a Churchill túl sokba kerül a jelenlegi teljesítménye mellett ezért csökkentjük az árát.

  • Ára csökkentve 540 manpowerről és 180 üzemanyagról 490 manpowerre és 160 üzemanyagra.

Hibajavítások

    • Hiba javítva amikor egy veterán 1-es fegyver újratöltési módosítója a Royal Engineer osztagon minden fegyverre érvényes. Mostantól csak a Stenekre érvényes.
    • „Don’t step on the Grass” Intel Bulletin mostantól megfelelően csökkenti a Teller aknák árát.
    • Hiba javítva, amikor egy felvett LMG 34 más statisztikai adatokkal rendelkezett mint az LMG 34 amelyet elejtettek.
    • Adathiba javítva, amikor néhány tüzérségi veterán módosító nem illeszkedett a megfelelően a helyes fegyverekre.
  • Hiba javítva amikor az USF és Brit M3 HT-nak hiányoztak a 2. és 3. szintű veterán bónuszai.

Online harcosok

Az oldalon 0 tagok online.
Az oldalon 12 vendég online.

Szárnysegéd

Vendégként nem elérhető!

Friss hozzászólások

Brittel 1v1 nem nagyon használt doktrinával....
Yesterday 13:29:35
Sziasztok Egy kis baráti összecsapás.....
2017.máj..13. 01:05:55
Megnéztem, szerintem jól játszottál, elején én...
2017.márc..08. 08:48:35
Kíváncsi vagyok este meglesem, én is USAval...
2017.márc..07. 12:18:52
Egy újabb 1v1 es repi most usaval egy igen...
2017.márc..03. 18:58:55